Despre inceputuri


De azi voi incepe o pagină nouă în viaţa mea. Pagina veche e plină, pe alocuri e pătată cu multă tristeţe, dar uneori e frumoasă şi dureros de melancolică. Prea plină de visele pe care mi le-am făcut...

Pagina albă e un nou început. Îmi plac începuturile, sunt ca şi dimineţile, dătătoare de viaţă.

Voi avea o altă perspectivă asupra vieţii şi voi acorda mai multe şanse. Ce e vechi s-a dus...

Dacă mă voi întoarce vreodată pe pagina veche, va fi pentru a învăţa ceva de acolo...

5 comentarii:

tabita spunea...

si totusi ... paginile vechi si dureroase ne sunt dragi pt ca sunt ale noastre ... si Dumnezeu cladeste pe orice ... de la El avem noi taria de a scrie pe alte pagini eperiente inedite ...

arhiconst spunea...

foarte fain, imi place mult blogul tau Ioana, si linia pe care ai ales sa mergi, bafta mai departe :)
ps. - vezi k te-am bagat la mine la friends blog ;)

IOANA BLAGA spunea...

Da, Tabita, ce frumos ai spus!

IOANA BLAGA spunea...

Mersi, Simi!

Ofelia Cosma spunea...

Eu cred ca inceputurile sunt foarte grele. Sunt pline de entuziasm la inceput... dar e greu de parcurs prin ele. Am trecut prin cateva pagini noi... in diferite planuri ale vietii mele!Domnul a fost cu mine. Aleluia.c