Agresiune


M-am întâlnit cu o altă faţă a lumii, despre care nu eram conştientă în mod evident. Toată lumea cunoaşte că aceste lucruri există, dar fiecare speră că viaţa sa va fi ocolită de un astfel de eveniment. Să vă spun ce s-a întâmplat. Aseară mă îndreptam spre casă şi am fost atacată de o persoană necunoscută, care mi-a smuls geanta din mână. Am dus  totuşi o luptă cu el - era un bărbat - fiindu-mi  clar că nu trebuie să cedez cu uşurinţă, dar desigur că nevorbind despre forţe de egalitate am pierdut. Relatarea mea scurtă nu aduce câtuşi de puţin cu prezentarea pe care am făcut-o domnilor poliţişti, dar nu are rost să insist cu detalii morbide...  Nu m-am gândit niciodată că mă voi întâlni faţa în faţă cu asta...  A fost umilitor să mă văd căzută la picioarele agresorului, despre ale cărui intenţii faţă de mine nu ştiam nimic...  Deşi din această poziţie am fost mult mai puternică, altfel nu ar fi fugit.  A fugit de teamă, dar nu teamă de mine...  Agresorii sunt  laşi!  Desigur, nu mă plâng pentru că a fugit. A fost o uşurare că s-a mulţumit doar cu geanta. 
Agresiunea te umileşte, îţi calcă demnitatea în picioare, îţi scoate la vedere disperarea...   

Niciun comentariu: