Salutare, tuturor!


Recunosc faptul că în ultimele săptămâni nu am fost deloc consecventă faţă de Excalibrius. Dar nu pentru că nu aş fi avut ce scrie. Slavă lui Dumnezeu, am o viaţă plină de binecuvântări şi frumuseţe! Uneori zilele trec greu în aşteptarea a ceva, alteori ele se lasă furate de ireversibilitatea timpului. Este însă un timp pentru toate. Să vă introduc aşadar în miezul evenimentelor, dacă putem vorbi ca la ştiri. În ultimul timp am început să mă ocup de un proiect mai vechi. O idee care m-a preocupat o vreme şi care acum începe să prindă contur. În curând se va materializa, sper! Sunt încrezătoare, după cum vedeţi! Am început să lucrez la o revistă cu caracter creştin, care să se adreseze copiilor. Revista am conceput-o ca pe un mijloc de formare a unor caracteristici morale, de caracter şi educaţionale. Sună scolastic? Îmi pare rău că vă plictisesc cu astfel de chestiuni, dar de la copii începem! Revista va avea 36 de pagini, cu coperţi cu tot, va fi colorată, cu teme diverse, BD (benzi desenate), poveşti... o revistă FRUMOASĂ! Mă bucură un lucru, pe lângă altele desigur: nu voi avea probleme cu drepturile de autor. Biblia e pentru toţi! Cât priveşte echipa, mă mândresc cu fiecare! În caz că vă întrebaţi dacă am un nume pentru revistă, vă informez că REVISTA ARE UN NUME! Şi mai are şi nişte personaje mascotă, dar nu e timpul încă pentru o astfel de deconspiraţie. Promit să vă ţin la curent cu evenimentele următoare! Până la următoarea postare, vă salut pe toţi!

3 comentarii:

denisia spunea...

Aştept să văd ce surprize ne pregăteşti.. mult spor.

IOANA BLAGA spunea...

Multumesc, Denisia!

Ofelia Cosma spunea...

si cred ca ai adus multa bucurie prin aportul tau la aceasta revista draga mea prietena.:)Domnul sa iti rasplateasca.