2010


Anul 2010 a fost un an frumos, deşi uneori presărat cu perioade grele. Însă în Cuvântul lui Dumnezeu şi rugăciune am găsit liniştea şi pacea de care am avut nevoie. Din toate am învăţat câte ceva. În mod deosebit faptul că „toate lucrurile lucrează spre binele celor ce-l iubesc pe Dumnezeu”!
În 1 iunie am lansat revista Corabia Copiilor. Mulţumesc tuturor celor care se implică în acest proiect, mai ales oamenilor minunaţi care alcătuiesc echipa Corabia Copiilor. În mod special vreau să mulţumesc celor care au în rugăciunile lor acest proiect. Financiar datorăm mulţumiri Societăţii Biblice din România. Nu ştiu ce va fi în anul 2011, ştiu însă că soarta noastră e în mâna lui Dumnezeu!
În luna august am vizitat trei insule frumoase din Grecia, şi m-am bucurat de un timp frumos petrecut cu familia mea. Am în jurul meu câteva prietene minunate, cărora vreau să le ofer toată dragostea şi sprijinul meu.
Pentru anul 2011, am decis să-mi las visurile în mâna lui Dumnezeu, pentru că El face orice lucru frumos la vremea lui.
Mare Dumnezeu avem! A Lui să fie toată lauda!

6 comentarii:

Ofelia Cosma spunea...

daca m-as numara si eu printre prietenele tale minunate.. ar fi o binecuvantare!!! te iubesc.

IOANA BLAGA spunea...

Şi tu te numeri, chiar dacă eşti la mare distanţă. Dumnezeu micşorează distanţele!

I missing you spunea...

fain articolul

IOANA BLAGA spunea...

Mulţumesc!

Ofelia Cosma spunea...

grazie mia cara amica..
ti volio bene...
ci vediamo a presto...

Ofelia Cosma spunea...

pentru mine 2010... a fost cel mai greu an... atatea incercari. 2009 a fost o rascruce de drumuri dar in 2010 au fost atatea ispite dar si incercari... dar ce este mai important, Domnul m-a trecut cu bine si am intrat in 2011.:)