Jane Austen party

Într-una din zilele trecute am organizat împreună cu fetele o seară Jane Austen. Intenţia principală a fost să stăm împreună, dar cu folos. Aşa că am început pregătirile pentru această întâlnire cu o lună înaine. Nu de alta, dar când se adună opt fete este loc de orice. Am încercat să intrăm în atmosfera regency. De la îmbrăcăminte la maniere, recuzită şi culoare până la micile muffins. Bineînţeles nu am uitat de Jane Austen şi cărţile sale. Fiecare dintre noi a prezentat un personaj favorit. Când vine vorba despre Jane Austen avem de unde alege. Până una alta a fost o seară frumoasă şi mulţumesc lui Dumnezeu pentru prietenele mele.
Fotografia de mai sus spune multe. Mulţumim Emmei Domuţa pentru fotografii.
https://plus.google.com/photos/106424300868830464841/albums?banner=pwa

Următoarea întâlnire va fi în jurul autoarei Agatha Christie. Până atunci să aveţi multe bucurii!

3 comentarii:

Ofelia Cosma spunea...

imi place clubul vostru... eleganta, rafinament. altfel nu s-ar putea.. imi place ca ai cu cine empatiza in cazul acesta, in pasiunile tale. fiti binecuvantate.

IOANA BLAGA spunea...

Ciao Ofelia! Te invitam si pe tine!

Ofelia Cosma spunea...

multumesc. insa momentan am licenta, oricum daca nu se intersecteaza scoala de vara si licenta in iulie... sper sa ajung la oradea. Doamne ajuta. te procopsesti cu mine pe cap:P