Seară de aprilie...

Nimic nu se compară cu farmecul unei seri petrecută în bibliotecă. Serile sunt singurele care-mi oferă intimitatea atât de mult căutată şi dorită, la capătul unei zile obositoare. Pe raftul bibliotecii cotoarele colorate ale cărţilor, aranjate mai mult sau mai puţin, îmi zâmbesc, fiecare cu povestea sa. Saxofonul lui Charlie Parker în surdină sau vocea Ellei Fitzgerald cântând Gershwin, îmi umplu inima cu o bucurie inexprimabilă. Întotdeauna jazzul mi-a dat o senzaţie de căldură. Aşezată pe canapea, cu o carte în mână, poate fi o Agatha Christie care să mă poarte pe străzile Londrei sau prin sătucul Saint Mary Mead ori Tolkien care să mă ducă pe tărâmul Pământului de Mijloc. Şi ceaiul cu prăjiturele! 
Este simplu să trec dincolo de miezul nopţii în acest fel! Şi pe nevăzute... 

2 comentarii:

Ofelia Cosma spunea...

cat de visatoare esti... cateodata imi pari ireala:)

IOANA BLAGA spunea...

dar asta e real. am scris ce am trăit intr-o seară.